|
|
|
Tweet |
|
|
|
Ebben pedig meghatározó szerepet játszik a névjegy, attól függetlenül, hogy hagyományos papír alapú megoldást választasz, vagy éppen egy CardInMove online névjegykártya segít a kapcsolatépítésben.
A kevesebb több
A névjegyek esetében is elmondható, hogy a kevesebb mindig határozottan többet ad. Az embereknek manapság még kevesebb ideje van felesleges információk közül kihalászni a lényegeset, ezért jó, ha ezt a munkát a névjegyeden Te magad elvégzed helyettük.
Fontos, hogy megadd a neved, telefonszámod, e-mail címed és akár közösségi médiás elérhetőségeidet is, viszont ebben az esetben figyelj oda, hogy milyen imidzset közölsz magadról ezeken a felületeket.
A digitalizáció adta lehetőségeket már klasszikus, papír alapú névjegyeken is kihasználhatod, hiszen tehetsz rá QR kódot, ami a weboldaladra vezet, a CardInMove esetében ez adottság, hiszen ha valamiért nem megy a telefon közelítésével az adatok átadása, a kód segítségével akkor is megoldható. A digitális névjegy esetében multimédiás tartalmakat is használhatsz, egy bemutatkozó videó, ha profin készíted, igencsak ütős antré lehet.
A névjegy a partnernek készül
Fontos szem előtt tartani, hogy a névjegyet a leendő partnernek készíted, tehát azt a célt szolgálja, hogy ő könnyen, gyorsan megkapja a legfontosabb infókat rólad, illetve átadd az elérhetőségeidet, ami a kapcsolattartás szempontjából igazán lényeges.
Az is fontos persze, hogy a névjegy valamilyen módon egyedi legyen, hiszen ki kell tűnnie a többi közül. Ezt az egyediséget kínálhatja az átadás módja is, hiszen a digitális névjegy tartalmát a partner telefonjára juttatni csak egy mozdulat.
Egy esemény során sok-sok névjegykártya landolhat a zsebben. Az irodában vagy otthon visszanézve pedig az fog elsősorban megmaradni az emberben, amelyik valóban beszédes, exkluzív, jó minőségű és egyedi.
Legyen üzeneted!
A névjegy olyan, mint egy levél, amellyel megüzened a címzettnek, hogy miként tudod szebbé, jobbá, sikeresebbé tenni a vállalkozását, munkáját, életét, éppen ezért a formának és a tartalomnak összhangban kell lennie. Egy pénzügyi tanácsadó például nehezen lehet sikeres valamilyen kedvesen idétlen névjeggyel, hiszen azt szeretné, hogy mások a pénzüket bízzák rá, amiben nem szoktak viccet ismerni.
Ha van márkád, vagy valamilyen brandet képviselsz, lényeges, hogy a névjegy ennek az arculatát tükrözze, ha nem harmonizál vele, az a leendő partnert is elbizonytalanítja. Legyen szó papír alapú vagy éppen digitális névjegyről, fontos, hogy a személyiségedet, vállalkozásodat tükrözze.
Azt viszont érdemes figyelembe venni, hogy a 21. században élünk, ha korszerűnek és hatékonynak szeretnél mutatkozni már az első találkozás alkalmával is, mindenképpen válaszd az online névjegyet! |
|
|
|