KECSKEMÉTI HÍRHATÁR - Csúnyára retusálta az ellenzéki jelöltek arcát a bajai önkormányzati újság

KECSKEMÉTI HÍRHATÁR
   
 2020.01.23.
 Csütörtök
Ma Zelma napja van.
Holnap Timót napja lesz.
   EUR árfolyam
   </R Ft
   CHF árfolyam
   </R Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2019. 09. 23. 22:37     


Csúnyára retusálta az ellenzéki jelöltek arcát a bajai önkormányzati újság
A közpénzből működő lap képeket hamisított.

Baja város önkormányzatának lapja, a közpénzből fenntartott Bácskai Napló úgy hozta le az önkormányzati választáson elinduló ellenzéki jelöltek hivatalos kampányportréit, hogy mindegyiket számítógépes programmal retusálták.

 

Az egyesült ellenzék egyik képviselőjelöltje, Dani Gitta leleplezte a manipulációt. Egy videót tett közzé arról, hogy mit műveltek az újságban:


Az eredeti és az újságban közölt retusált portrék (Forrás: Facebook, Dani Gitta)

 

Volt, akit kancsallá, mást krumpliorrúvá tettek, vagy a hajszínét manipulálták, de akadt olyan jelölt is, akinek kreol bőrt varázsoltak az önkormányzat lapjánál.

 

Dani Gitta elvárja, hogy a Bácskai Napló kiadója a Baja Marketing Kft. ismerje el a hamisítás tényét, nevezze meg a felelősöket és kérjen bocsánatot a lap következő számában, valamint tegye közzé a @Sikeres Bajáért Egyesület mind a 11 jelöltjének hiteles képmását a manipulált képeknek megfelelő terjedelemben.

 

Nem először fut bele törvénysértésbe a lap. „A 100 %-ban önkormányzati tulajdonú Baja Marketing Kft. által kiadott Bácskai Napló hosszú évek óta folyamatos és szándékos jogsértést követ el a Legfelsőbb Bíróság ítéletei és a 6,1 millió Ft kiszabott bírság ellenére.” – írta Dani Gitta.

 

A Bácskai Napló főszerkesztője, Géczy Zsolt így reagált a történtekre: „A Bácskai Napló sosem manipulálja, csak szerkeszti a képeket, a jelzett esetben a töredékszöveget vettük ki a porték mögül”.

 

A fenti képeket megnézve Ön is eldöntheti, hogy igazat mondott-e az önkormányzati lap főszerkesztője.

 

(Forrás: 444)


További hírek

  Nem csak a Moszkva téri óra tűnt el
2020. 01. 18. 14:07 hirhatar.hu
  Az új győri fideszes polgármesterjelölt közpénz-milliárdjairól ír az „ördög ügyvédje"
2020. 01. 18. 14:07 hirhatar.hu
  Hamis prosztatagyógyszerhez használják csalók a Semmelweis Egyetem nevét
2020. 01. 18. 14:07 hirhatar.hu
  Keményen dolgozó fideszes EP-képviselőnő üdvözli az egységes mobiltöltőket
2020. 01. 16. 20:09 hirhatar.hu
  A tavalyinál is több pénzt tol a határon túli közösségekbe a magyar kormány
2020. 01. 14. 18:08 hirhatar.hu
  Orbán megoldotta az egészségügy problémáját – addig nincs pénz, míg ki nem festenek minden kórtermet
2020. 01. 14. 18:08 hirhatar.hu
  Hatalmas ellenzéki győzelem Zalában
2020. 01. 13. 10:50 hirhatar.hu
  Újabb videóbotrány Győrben – az ellenzéki jelöltet támadja a Fidesz
2020. 01. 12. 10:39 hirhatar.hu
  Hadihajók a Tiszára – jön a török meg a tatár
2020. 01. 11. 13:15 hirhatar.hu
  Baló György nevét viseli az RTL hírstúdiója
2020. 01. 10. 16:52 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport