|
|
|
Tweet |
|
|
|
A rikkancsok ideje lejárt!
Ma, amikor már nagy a zaj, nem egyszerű megtalálni a célközönséget, a figyelmét megragadni pedig végképp művészet. Míg korábban az utcán a rikkancsoknak egyszerű dolguk volt, addig te lehet, hogy jobban teszed, ha a Klikkmarketing tartalomkészítő szolgáltatását veszed igénybe.
Nem mindegy ugyanis, hogy hogyan válogatod össze azt a pár szót, amivel kénytelen vagy dolgozni. Az emberek döntő többsége ugyanis néhány szó után tudja, hogy szeretne-e kattintani avagy sem.
Mindenki abból él, hogy látogatókat “csalogat” az oldalára, ám korántsem mindegy, hogy ezt milyen módon teszed.
Fontos, hogy hatást érj el!
De nem mindegy, hogy milyet. Éppen ezért a cikkünk elején említett bulváros stílust érdemes elkerülni. Ezzel persze nem azt akarjuk mondani, hogy meg se próbálj hatást elérni. Természetes, hogy az emberek figyelmét szeretnéd felkelteni, sőt, az is, hogy el szeretnéd érni, kattintsanak az oldaladra, a linkedre, a posztodra.
Könnyen el is érheted ezt, csupán fontos, hogy nem szabad palira venni a közönségedet. Keltsd fel a kíváncsiságukat, vedd rá őket arra, hogy akarják tudni, mi van a link mögött. Mindkettő teljesen természetes jelenséget takar, hiszen egyetlen ember sem szeret kétségek közt őrlődni, mindenki szereti tudni, hogy hogyan fejeződik be egy-egy dolog.
Ha azonban rá is veszed őket a kattintásra, fontos felelősséged lesz, hogy valóban értékes tartalmat találjanak ott, ahova tévedtek. Sőt, nemcsak, hogy értékes legyen, de releváns is, és a vártnak megfelelően ugyanaz legyen a téma is. Ha ugyanis átvágod őket, akkor elveszíted a bizalmukat egyszer s mindenkorra.
Használj hatásos, ámde informatív és igaz szavakat!
Attól, hogy nem üres hatásvadász szavakat csattogtatsz, alkalmazhatsz hatásos szavakat. Ezeket a tapasztalattal rendelkező szövegírók meg fogják tudni írni neked, hiszen ők jól tudják, hogy mennyivel ütősebb, ha a lusta szavak helyett cselekvésre ösztönöznek, ha megoldásokat kínálnak a problémákra, vagy ha nem pusztán annyit írnak, hogy minőségi és színvonalas, hanem specifikusan elmondják, akár adatokkal, tényekkel alátámasztva, hogy miért is tartják annak. A szenzoros, érzékletes szavak mindig hatásosak, és sokkal többet elmondanak, mint az üres frázisok. Így ha te is egy rázós nap után vagy, amikor lebénított a felismerés, hogy letaglózóan kevesen kattintanak a hirdetéseidre, akkor ideje felpezsdíteni a marketingedet a Klikkmarketing segítségével! |
|
|
|