Kecskemétről Ausztriába szállították a darupályát |
2014-08-14 07:23:37 |
Két hónap megfeszített munka után kedden éjszaka útnak indították a KÉSZ Csoport kecskeméti acélgyárából az ott készült híddaruknál használatos darupálya gerendákat. * Fotók: Kovács László Az egyenként 62 és 42 tonnás szerkezetek szeptember első hetében, az osztrák Voest hengerműben kerülnek a helyükre.
Az osztrák Voest hengermű rekonstrukciójához a KÉSZ kecskeméti acélgyárában összesen 2500 tonna acélszerkezetet készítenek. A megrendelés egyik része az augusztus 12-én éjszaka útnak indított két darupálya gerenda elkészítése.
IDE KATTINTVA MEGTEKINTHETI A KÉPGALÉRIÁT!
A linzi öntőterületen dolgozó 240 tonna teherbírású híddaru pályájának elhasználódott részeit cserélik ki a Kecskeméten gyártottakra. A most elkészült két darupálya gerenda közül az egyik 62 tonna, míg a másik 48 tonna súlyú, amelyeket szeptember első hetében szerelnek be a helyükre.
Pintyőke Marcell, a KÉSZ Csoport kommunikációs szolgáltatások üzletágvezetője szerint: „Azzal, hogy az acélszerkezetek exportálása lett az egyik fő profilunk az is bebizonyosodott számunkra, hogy az általunk előállított termékek bárhol megállják a helyüket a világban. Ez nemcsak a cégcsoport és kollegáink számára óriási elismerés, hanem a magyar gazdaság számára is kiemelkedő érték.” A KÉSZ kecskeméti acélgyára stratégiai jelentőségű a cégcsoport számára, hiszen évente több ezer tonna acélszerkezetet gyártanak. Itt készült a Skycourt acélszerkezete, valamint innen exportálnak kész, már megmunkált acélt a világ számos pontjára, többek között: Dubaiba, az USA-ba, Chilébe, Németországba, Törökországba és Szaúd-Arábiába is. Utoljára frissítve: 2014-08-14 07:24:49 |