. Ma Vazul napja van.
Így lesz egy terméknek luxus kinézete
2024-07-23 09:31:30
Így lesz egy terméknek luxus kinézete

Így lesz egy terméknek luxus kinézete

A luxusnak álcázott, akár úgy is árazott termékek azonban nem mindig tükrözik a valóságot. Sokszor a letisztult, drágának tűnő holmik megtévesztőek, ugyanis minőségben nem nyújtanak többet megfizethetőbb társaiknál.

 

A címkenyomtatás, szövegezés és csomagolás nagy hangsúlyt kap. Számos jelentéktelennek tűnő részlet növelheti a luxus érzetét. Ha a minőség silány, akkor is a termék tálalása egyfajta placebohatást ér el.

 

Mitől fog luxusnak tűnni?

 

Vannak bevált módszerek, amiktől sokkal drágábbnak tűnhet egy termék, mint amilyen minőséget képvisel. Sokszor persze inkább a márkát fizeti meg az ember, de el kell jutni odáig, méghozzá a luxusérzet megteremtésével.

 

Az első, ami meg fog tetszeni a vevőnek, a márkanév. A legtöbb minőséget sugalló, elképesztően drága termék egy szépen csengő név alatt fut. Fontos, hogy megjegyezhető legyen. Ha nem csak a hazai piacot kivánja esetleg a cég megcélozni, akkor előny, ha külföldi hangzása van.

 

A csomagolás a másik fontos tényező, ahol kétféle úton lehet elindulni. Az egyik, amikor az extravagáns design helyeződik előtérbe, feltűnő színekkel. Nem szabad azonban itt sem túlságosan díszíteni. Érdemes a színekre koncentrálni, de minden mást úgymond tisztán meghagyni. 

 

A másik út, hogy az egész csomagolás letisztult marad. Általában átlátszó etikett címkét használnak ilyenkor, mintha rá lenne nyomtatva például az üvegre a szöveg. A kalligráfiát kihasználva, egyszerű vonalvezetéssel ráírják a márkanevet. Az ilyen letisztult csomagolásokról első pillantásra is lerí, hogy luxustermékről van szó.

 

Egy idegen nyelv használata szintén növelheti a minőség érzését. Az olasz és francia nyelvekre szoktak leginkább úgy tekinteni, hogy biztosan luxust képviselnek, ha egy termék ilyen nevet visel. Hazánkban még az angol nyelv használata is színvonalat sugallhat.

 

A placebohatás

 

A valódi luxustermékek esetében nemcsak a körítés, hanem a tartalom is minőségi. A cégek viszont profitorientáltak, ezért a kevésbé értékes termékeiket megpróbálják luxusba bújtatni. A vásárlókat nem is nehéz megtéveszteni. 

 

Előszeretettel megveszik az esztétikus és drága terméket, hiába silány a tartalma. Egyfajta placebohatás jön létre, hiszen meggyőződésük, hogy a termék megérte az árát.

 

Ez a marketing!

 

Valóban nem szép dolog luxusköntösbe bújtatni a közel sem minőségi terméket, de ez is a marketing része. A kezdet a legnehezebb, ugyanis játszani kell majd az árazással, hiszen nem lehet azonnal csillagászati összegért adni valamit.

 

Legyen szó átlátszó, vagy gyakorlatilag bármilyen termékcímkéről, a cimke-gyarto.hu a tervezési folyamatokban is segítséget nyújt. A gyártást kifogástalanul levezénylik, és nem kell majd azon idegeskedni, hogy a csomagolás legfontosabb része nem felel meg az elképzeléseknek.

További híreink
Bár nem számolja a pénzét, Lázár is milliárdos
A Népszava kiszámolta a NER luxizását kritizáló közlekedési miniszter nyilvánosan elérhető vagyonnyilatkozata alapján. Azt is összeírták, mi nincs még benne.
2025-06-13 09:05:40, Hírek, Fókuszban Bővebben
Orbán szerint a Patrióták éveken belül átalakítják az Európai Uniót
A Patrióták egy-két éven belül többségben lesznek: "el fogjuk foglalni Brüsszelt és át fogjuk alakítani az egész Európai Uniót" - mondta Orbán Viktor miniszterelnök a Pat...
2025-06-10 08:39:50, Hírek, Fókuszban Bővebben
A honvédelmi miniszter felesége hazugsággal vádolja Karácsony Gergelyt
Karácsony Gergely főpolgármester most is azt a két dolgot csinálja, amihez leginkább ért: hazudik és másokra mutogat, most éppen a miniszterelnökre - közölte a Fidesz-KD...
2025-06-01 08:47:35, Hírek, Fókuszban Bővebben

Hozzászólások

Még nem érkezett be hozzászászólás! Legyen ön az első!

Hozzászólás beküldéséhez kérjük lépjen be vagy regisztráljon!
Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
Már akkor felmerült bennem, hogy Jeszi egy beteg figura, amikor Orbán-rajongó DJ-ként feltűnt a NER-ben, és ar...
Bővebben >>